Σελίδες

Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

ΟΙ ΔΕΚΑ ΠΙΟ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ!!!!

Αυτοί που τους ακούς και σου έρχεται να κλάψεις... από  μελαγχολία, από χαρά, από θλίψη, από συγκίνηση.... δεν έχει σημασία... όπως και να 'χει σε αγγίζουν....


10. ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ-ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ


...Σε μιαν ανάσα

τόσα χρόνια τα χωράω

τα φιλιά σου κι όσες γράψαν μουσικές,σε μιαν ανάσα ...

Σε μιαν ανάσα, ότι έγινα σε σένα το χρωστάω

στο χρωστάω κι ο δειλός

δε το ξεστόμισα ποτέ...



9. ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ-Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ Ο ΔΡΟΜΟΣ

...Δεν μπορεί να με κρατήσει ο εαυτός μου,
σε κανέναν δεν ανήκω, είμαι δικός μου.
Το σπασμένο ουρανό σου μη μου δώσεις,
σ’ αγαπώ κι έτσι μπορεί να μ’ εξοντώσεις...




8. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ-ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ

...Χαράζει, φίλα με, απ’ το μυαλό σου
Σαν δάκρυ κύλα με, ναι, στο μάγουλό σου...




7. ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΙΟΥ-ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ ΜΕΝΕΙ

...Πέλαγο να ζήσω δε θα βρω
σε ψυχή ψαριού κορμί γατίσιο
κάθε βράδυ βγαίνω να πνιγώ
πότε άστρα πότε άκρη της αβύσσου
κάτι κυνηγώ σαν τον ναυαγό
τα χρόνια μου σεντόνια μου τσιγάρα να τα σβήσω...




6. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ-ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ

...Πάρε εσύ τα χάδια
τα γυμνά σκοτάδια
τα πρωτότυπα
κι άσε εδώ για μένα
κάτι στοιχειωμένα
σ' αγαπώ, σ' αγαπώ,
σ' αγαπώ καρδιά μου...


5. ΤΑΝΙΑ ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ-ΕΓΩ ΓΙΑ ΔΥΟ

...Ένα αστείο η ζωή
δεν έχει πώς, ούτε γιατί
κι εγώ που ζω καιρό για δύο
πια δε γελάω μ` αυτό τ` αστείο
εγώ για δύο...




4. ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ-ΣΚΟΤΩΝΩ


...Κουράγιο βρήκα εχτές

και σφαίρες αρκετές

κι αφού δεν είσαι εδώ
σκοτώνω το κενό
και κάνω μια ευχή
μια σφαίρα αν σε βρει
στο σώμα σου να μπω
και να πεθάνω εγώ...




3. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ-ΕΝΑΣ ΕΡΩΤΑΣ ΦΤΗΝΟΣ


...Όμως το άρωμά σου μέχρι σήμερα

Αγριεύει μέσα μου τα ήμερα

Έτσι είναι μάτια μου τα εφήμερα
Κόλαση μαζί και ουρανός...




2. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ-ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ


...Δώσε μου λιγάκι ουρανό,

πάρε με μαζί στο πέταγμά σου,
μάθε με και εμένα να πετώ,
να μην έχω ανάγκη τα φτερά σου...






1. ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ-ΓΕΝΕΘΛΙΑ

...Μονό το "α" και το "χ"
στη σχολική μου εποχή
πρωτοσυλλάβισα
Γι αυτό το "αχ" και το "γιατί"
όπου βρεθώ μ' ακολουθεί
κι ας τριαντάρισα...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου