Τρίτη, 7 Δεκεμβρίου 2010

ΠΑΧΥΝΕΣ? ΧΑΣΤΑ ΜΕ YOGA!!!!

Δεν ήμουν ποτέ χοντρή. Κυμαίνομαι πάντα σε κανονικά πλαίσια. Με λες κανονική προς αδύνατη. Πριν από λίγο καιρό, όμως, πήρα κάποια κιλάκια και η ψυχολογία μου έπεσε στα τάρταρα.

Όπου το έλεγα με κορόιδευαν.. "Πού πάχυνες; Στ' αυτιά;"

Κι όμως εγώ είχα παχύνει. Η ζυγαριά ανέβηκε 6 ολόκληρα κιλά και εγώ ένιωθα σαν φάλαινα. Όρκα για την ακρίβεια. Και το χειρότερο είναι ότι παρά τη δίαιτα που είχα αρχίσει η ζυγαριά επέμενε να δείχνει τον ίδιο αριθμό. Αφού ανέβαινα πάνω από 5-6 φορές για να σιγουρευτώ ότι δεν έχει χαλάσει......

Μα δυστυχώς δεν είχε χαλάσει.. Εγώ είχα κολλήσει. Είχα πάθει εμμονή... Εμμονή με τη ζυγαριά... Εμμονή με το φαγητό.... Εμμονή με όλα.... Περπατούσα στο δρόμο και κοιτούσα ακόμα και τις θηλυκές γάτες για να δω πόσα κιλά είναι... Και για έναν περίεργο λόγο ήταν όλες παν-αδύνατες, μοντέλα... Λες και όλες μπορούσαν να χάσουν κιλά, εκτός από μένα..

Κι όμως, τελικά μπορούσα κι εγώ... Διότι είχα δοκιμάσει τα πάντα εκτός από αυτό που έπρεπε.. τη γυμναστική. Όπως ο περισσότερος κόσμος, έτσι κι εγώ βαριόμουν τη γυμναστική και δεν είχα και χρόνο. Όταν, όμως, βλέπεις ότι  τα κιλά σου δεν κατεβαίνουν ούτε με λιμοκτονία, κάτι πρέπει να κάνεις. Έψαξα, λοιπόν, αρκετά να βρω ένα είδος γυμναστικής που θα είναι τουλάχιστον ανεκτό. Και το βρήκα: ήταν η YOGA.

Η yoga έχει τα εξής καλά: είναι διασκεδαστική, δεν είναι βαρετή, δεν χρειάζεται επαναλήψεις και βοηθάει γρήγορα και αποτελεσματικά. Είναι, βέβαια, λίγο δύσκολη, τουλάχιστον στην αρχή, αλλά στην πορεία αποδεικνύεται σωτήρια. Τουλάχιστον έτσι συνέβη με μένα!

Για να βοηθήσω κι εσάς που ενδεχομένως θέλετε να σφίξετε το κορμί σας και να χάσετε μερικά κιλάκια θα σας προτείνω ένα πρόγραμμα ασκήσεων που δεν ξεπερνά τη μισή ώρα:

1. Κάντε λίγο ζέσταμα (πχ επιτόπιο τρέξιμο για 5 λεπτά)
2. Tree Pose: ιδανική για το ξεκίνημα. Μείνετε σε αυτή τη στάση τουλάχιστον 15 δευτερόλεπτα για κάθε πόδι.
3. Low Lunge: γυμνάζει τα πόδια και τα χέρια εξαιρετικά. Μείνετε σε αυτή τη στάση τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα για κάθε πόδι
4. Half Moon Pose: είναι λίγο δύσκολη. Για να γίνει λίγο πιο εύκολη βάλτε ένα step κάτω από το χέρι σας για να στηριχτείτε λίγο πιο ψηλά. Μείνετε τουλάχιστον 15 δευτερόλεπτα για κάθε πλευρά.
5. Eagle Pose: άσκηση καθαρά ισορροπίας. Μείνετε τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα για κάθε πόδι και όσο περνάει ο καιρός αυξήστε σταδιακά την παραμονή στη στάση αυτή.
6. Plank Pose: η ιδανική άσκηση για τους κοιλιακούς. Προσέξτε το κορμί σας να μένει σε ευθεία γραμμή. Όσο περισσότερο κρατηθείτε σε αυτή τη στάση τόσο το καλύτερο.
7. Cobra Pose: πρέπει να γίνεται αμέσως μετά. Γυμνάζει τους ραχιαίους και τους εγκάρσιους κοιλιακούς που δίνουν δύναμη στους μπροστινούς για να λειτουργήσουν. Εάν πονάει η μέση σας μην πηγαίνετε πολύ πίσω. Σταδιακά θα μπορείτε όλο και περισσότερο. Μείνετε τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα.
8. Lord of the Dance Pose: Σε αυτή τη στάση δεν θα μπορείτε να μείνετε πολύ ώρα εάν είστε αρχάριοι. Γυμνάζει εξαιρετικά τα πόδια και τους πλάγιους κοιλιακούς. Κρατηθείτε τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα για κάθε πόδι.
9. Gate Pose: εξαιρετική για τους πλάγιους κοιλιακούς. Μείνετε 30 δευτερόλεπτα για κάθε πλευρά.
10. Full Boat Pose: ιδανική για τους κοιλιακούς. Προσπαθήστε να μείνετε σταθεροί με ίσια πόδια και χέρια για 15 δευτερόλεπτα. Θα ήταν καλό να κάνετε 2-3 επαναλήψεις εάν μένετε για τόσο λίγο διάστημα.
11. Bridge Pose: πολύ καλή στάση για τα πόδια. Φροντίστε να σπρώχνετε τους γλουτούς σας προς τα πάνω όσο μένετε σταθεροί. Μείνετε για 30 δευτερόλεπτα το λιγότερο.
12. Chair Pose: Προσοχή στα γόνατά σας. Δεν πρέπει να ξεπερνούν το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού σας. Μείνετε τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα.
13. Warrior II Pose: Πολύ καλή άσκηση για τα πόδια. Πρέπει να μείνετε τουλάχιστον 1 λεπτό.
14. Sphinx Pose: Πολύ καλή για το τέλος. Χαλαρώνει τους μύες εξαιρετικά.
15. Κάντε λίγες διατάσεις και λίγο επιτόπιο τρέξιμο (για 2 λεπτά)

Νομίζω ότι με αυτό το πρόγραμμα θα δείτε σημαντική διαφορά στο σώμα σας και αν έχετε οποιαδήποτε απορία μη διστάσετε να με ρωτήσετε.

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου