Σελίδες

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠ' ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ!

Θέλεις να μεταφράσεις αυτά που σου λέει και να μάθεις τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις του? Δεν είναι εύκολο και σίγουρα δεν είναι απόλυτο!!!! Αυτό που το κάνει τόσο δύσκολο είναι ότι οι άντρες συνήθως δεν είναι σίγουροι γι' αυτό που νιώθουν, αλλά ακόμη και όταν είναι δυσκολεύονται πολύ να το εκφράσουν.

Ας αποκρυπτογραφήσουμε, λοιπόν, μερικές από τις πιο συνηθισμένες φράσεις που πρόκειται να ακούσεις στο πέρας της ερωτικής σου σταδιοδρομίας:

1. ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ


ΛΕΕΙ: Να βρεθούμε καμιά φορά έ?
ΕΝΝΟΕΙ: Μου αρέσεις πάρα πολύ αλλά είμαι πολύ κότα για να στο πω στα ίσα.

ΛΕΕΙ: Τίποτα σχετικά με το αν θα ξαναβρεθείτε.
ΕΝΝΟΕΙ: Δεν του αρέσεις. Απλά!

ΛΕΕΙ: Είσαι πολύ καλός άνθρωπος.
ΕΝΝΟΕΙ: Δεν θα τον ξαναδείς.

ΛΕΕΙ: Ας μείνουμε φίλοι.
ΕΝΝΟΕΙ: Δεν μου αρέσεις καθόλου. Αλλά φοβάμαι να στο πω.

ΛΕΕΙ: Ας το πάμε πιο χαλαρά.
ΕΝΝΟΕΙ: Δεν θέλω δεσμεύσεις, γάμους και παιδιά.

2. ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ

ΛΕΕΙ: (Εν μέσω σεξ) Σ'αγαπώ
ΕΝΝΟΕΙ: Τίποτα! Μα τίποτα!

ΛΕΕΙ: Μου έλειψες, έχω τόσες μέρες να σε δω.
ΕΝΝΟΕΙ: Χρειάζομαι σεξ.

ΛΕΕΙ: Με πόσους άντρες έχεις πάει?
ΕΝΝΟΕΙ: Πες μου ότι είμαι ο καλύτερος.

3. ΣΤΟ ΠΙΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ

ΛΕΕΙ: Πραγματικά μου αρέσεις.
ΕΝΝΟΕΙ: Αρχίζω να σε ερωτεύομαι, αλλά αν στο πω δεν υπάρχει γυρισμός.

ΛΕΕΙ: Δεν έχω τίποτα.
ΕΝΝΟΕΙ: Είμαι τόσο εκνευρισμένος με τη δουλειά μου, τους γονείς μου, τους φίλους μου που θέλω απλώς να κάτσω στον καναπέ χωρίς να μου μιλάει κανείς.

ΛΕΕΙ: Ίσως πρέπει να χαλαρώσουμε λίγο.
ΕΝΝΟΕΙ: Ίσως πρέπει να χαλαρώσεις λίγο.

ΛΕΕΙ: Δεν ξέρω τι θέλω.
ΕΝΝΟΕΙ: Δε σε θέλω.

ΛΕΕΙ: Χρειάζομαι λίγο χρόνο και λίγο χώρο για τον εαυτό μου.
ΕΝΝΟΕΙ: Θέλω να σε χωρίσω αλλά δεν έχω βρει ακόμη το κουράγιο.

ΛΕΕΙ: Είσαι υπέροχη.
ΕΝΝΟΕΙ: Είσαι υπέροχη.

ΛΕΕΙ: Σ'αγαπώ.
ΕΝΝΟΕΙ: Με κάνεις τόσο ευτυχισμένο. Νομίζω ότι μπορεί να είσαι η γυναίκα της ζωής μου.

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου