Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΔΥΝΑΤΙΖΩ?

Αυτό το ερώτημα βασανίζει εσένα και χιλιάδες άλλες γυναίκες που προσπαθούν απεγνωσμένα να χάσουν κιλά, λιμοκτονούν, βασανίζονται και επί της ουσίας δεν χάνουν καθόλου ή χάνουν ελάχιστα βάρος. Για ποιους λόγους όμως συμβαίνει αυτό;

1. Δεν τρως αρκετά. Ακριβώς. Αυτός είναι ο πιο βασικός λόγος για τον οποίο δεν χάνεις κιλά. Η δίαιτα για να είναι επιτυχημένη πρέπει να προσφέρει στον οργανισμό σου διαρκώς ενέργεια και να μην τον αφήνει να πιστεύει ότι λιμοκτονείς. Πρέπει να τρως μικρές ποσότητες σωστού φαγητού, σε τακτά χρονικά διαστήματα (περίπου 3 ώρες). Με αυτόν τον τρόπο θα κάνεις το μεταβολισμό σου να δουλεύει στο φουλ.

2. Σκέφτεσαι συνέχεια τη δίαιτα. Είναι πολύ βασικό να χαλαρώσεις και να μη σκέφτεσαι κατ' εξακολούθηση το πώς θα χάσεις κιλά, πόσο χοντρή είσαι κλπ. Κάποιοι ειδικοί υποστηρίζουν ότι ο εγκέφαλός μας, σταματά να παράγει μια ορμόνη, τη λεπτίνη, μόλις αρχίζουμε εξαντλητικές δίαιτες και μόλις σκεφτόμαστε "διαιτητικά". Είναι καλύτερο να σκεφτείς ότι θα ακολουθήσεις έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής για να μην έχεις "έχθρα" με τον εγκέφαλό σου.

3. Δε γυμνάζεσαι σωστά. Όντως, η γυμναστική παίζει καθοριστικό ρόλο στην απώλεια βάρους. Όχι, όμως, όλες οι γυμναστικές. Για να χάσεις βάρος θα πρέπει να "κουράσεις" τον οργανισμό σου ώστε να κάψει θερμίδες, αλλά όχι τόσο ώστε να σε σπρώξει σε περισσότερο φαγητό. Αν γυμνάζεσαι, θα πεινάς πολύ περισσότερο και θα καταλήξεις να τρως περισσότερο από όσο έτρωγες πριν. Το μυστικό είναι ένα: Θα ασκείσαι 3 φορές την εβδομάδα από 20-30 λεπτά, και εκείνη την ημέρα θα φροντίσεις να φας πολλές φυτικές ίνες για να σε κρατήσουν χορτάτη. Επίσης, φρόντισε να γυμναστείς πριν το κυρίως γεύμα σου (είτε μεσημέρι, είτε βράδυ), ώστε να έχεις να περιμένεις ένα ωραιότατο φαγητό να καλύψει την πείνα σου. Και έχε πάντα στο μυαλό σου το εξής: Οι μύες ζυγίζουν πιο πολύ από το λίπος. Είναι, λοιπόν, λογικό στην αρχή να κολλήσει λίγο η ζυγαριά σου. Αλλά μη φοβάσαι. Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα οι μυς αυτοί θα αρχίσουν να "τρώνε" το λίπος σου. Ακόμα και όταν κοιμάσαι!

4. Δεν έχεις το κατάλληλο περιβάλλον: Όταν εσύ αρχίζεις δίαιτα όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να τη σταματήσεις: Μπισκότα βρίσκονται στον πάγκο της κουζίνας, τσιπς και γαριδάκια σε όλα τα ντουλάπια, παγωτά στο ψυγείο και ούτω καθεξής. Αυτοί οι πειρασμοί δε σε βοηθάνε. Όση δύναμη και να έχεις να αντισταθείς, κάπου μέσα σου θα μείνουν σημάδια, και θα ξυπνήσεις μια μέρα και θα θες να φας όλη την Ελβετία σε σοκολατάκια. Άδειασε όλο το σπίτι από οτιδήποτε σου προκαλεί λιγούρες, και μη ντρέπεσαι να το ζητήσεις και από τους άλλους: συμπαράσταση λέγεται.

5. Είσαι ήδη αδύνατη. Υπάρχει φυσικά και αυτή η περίπτωση. Θα πρέπει να μάθεις ότι ο ανθρώπινος οργανισμός έχει ένα μαγικό ραντάρ που καταλαβαίνει που περνάει καλά και πού όχι, πότε είναι υγιής και πότε όχι. Εάν έχεις ήδη κανονικό βάρος ή είσαι αδύνατη, θα δυσκολευτείς πάρα πολύ να χάσεις έστω και ένα κιλό. Και αυτό επειδή δεν το χρειάζεσαι. Οπότε σταμάτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου